2014. június 14., szombat

Kritika - Alone | 3

Kattints a képre, hogyha szeretnéd megnézni a blogot!

Fejléc: A fejléced nem tetszik. Jobb oldalon a kép Liam-ről elég csúnya. A lány szépen van kivágva, de a képe kicsit homályos. A textúra a fejlécen nem nagyon szép, jobb lett volna, hogyha a képen nincs textúra. Vagy legalább más.

Színösszeállítás: A szürkén kívül lehetett volna még egy alapszín, mert így elég unalmas. Berakhattál volna egy képeffektet, linkeffektet, vagy bármilyen kódot, hogy feldobd az oldalt. Az oldal szövege szerintem inkább fekete legyen. És a modulok színe is legyen fekete szerintem.

Modulok: A rendszeres feliratkozókat én lejjebbre tenném, és nevet is adnék neki. A chat színei nem olyan szépek, ugyanis a kék nem nagyon illik a szürkéhez. Szerintem változtass rajta. A modulokat feljebbre raknám, és én tuti csinálnák egy olyan modult, ahol a sztori lényegét írom le röviden. A figyelmeztető modult is feljebb raknám. És eléggé hiányolom az archívumot.

Egyebek: A menüd jó, de nincsen olyan sok kód az oldalon, így nem nagyon tudok ide mit írni. A kurzorkövetőddel nincs baj.

Összességében: Nekem nem tetszik az oldalad külseje, de lehet csak én vagyok így. Az elhelyezés nem jó, tehát...

Pontozás: 10/4

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése