2014. június 14., szombat

Kritika - Úton | 4

Kattints a képre, hogyha megszeretnéd nézni a blogot!

Fejléc: A fejléced szörnyű. Üres, és a PNG-k se illenek a történetedhez (beleolvastam). A betűtípus nem rossz, de nem is olyan jó. Az árnyékot kicsit lágyíthattad volna, mert így nem szép. És lejjebb is helyezhetted volna. A lány egész szépen lett kivágva, kivéve a hajánál.

Színösszeállítás: A kék és a szürke nem a legjobb választás, dönthettél volna szebb színek mellett is. Nem passzolnak.

Modulok: Nem tetszik, hogy a moduloknál van az a kék valami. Én átlátszóra állítanám. A menü az nem olyan jó. A chat-nél a kék szín nagyon rikító, ajánlom állítsd át.

Egyebek: A mozgószöveg színét feketére állítanám, úgy szebb lenne. Ronda az egész, a sablonválasztás nem lett a legjobb. Nem tetszik, hogy a moduloknál van az a kék valami. Én átlátszóra állítanám. A háttér nem szép. Az egész borzasztó.

Összességében: Semmi jót nem találtam az oldal kinézetével, és szerintem mindent elmondtam (na, jó, egy pozitívumot találtam az oldaladban, az pedig a történet. Tetszik, bár kicsit sablonos, de azért tetszik).

Pontozás: 10/1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése