2014. június 12., csütörtök

Nyitás

Bonjour!

Végre publikussá állíthatom a blogot, úgyhogy elképesztően örülök. Először is, kezdeném azzal, hogy egy csomó ideig dolgoztam az oldal külsejével, a menüpontok megfogalmazásával, meg úgy mindennel, hogy végtére minden tökéletes legyen, számomra.
Szóval, itt is a blog, a Sunshine HQ, ami egy újabb grafikás blog, de nagyon remélem, hogy azért valakinek tetszeni fog a stílusom, mert azért tényleg elég sokat dolgoztam az oldal kinézetével, hogy elfogadható legyen.
Na, de nem fogok regényeket írni arról, hogy milyen sokáig dolgoztam a lappal, hanem rátérünk a lényegre.
Igazából mindig is rossz voltam az ilyen bemutatkozó szövegeknél, és ez most sincsen máshogy. Nem nagyon tudok ide mit írni, ötletem sincs, de mindegy. Én nem mondom azt, hogy „ez a világ legjobb helye, úgyhogy nehogy megnyomd a piros x-et, mert életed legnagyobb hibáját követed el”, vagy „én ebben profi vagyok, és tudod mióta szerkesztek? Még csak 3 napja, de szakértő vagyok, úgyhogy rendelj tőlem”, esetleg „te bénán szerkesztesz, de szeretnél a blogodra egy fejlécet? Én egy csoda vagyok, rendelj tőlem!”. Természetesen vannak kivételek, de mostanság minden harmadik embernek grafikás blogja van, de én szeretnék legalább minimálisan kitűnni a sorból, így próbálok a lehető legjobban szerkeszteni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése